Saturday, February 28, 2009

-Blogging Again-

Lamanya tak blogging. Sejak dah kerja, masa lebih banyak terluang pada kerja daripada benda lain. Bila difikir-fikir, takkanlah kerana kerja, semua benda kena stop. So, aku kena buat juga apa yang aku suka. Selain aku seronok kerja kat tempat sekarang walaupun bukanlah bidang yang aku belajar dulu, aku sangat sukakan penulisan. Sejak zaman sekolah dulu, karangan aku tak pernah kalah.

Kenapalah aku nak bazirkan kelebihan yang aku ada ni kan... So, aku akan mula menulis, aku akan mulakan perkara-perkara yang aku dah berhenti lakukan.

:) Kehidupan aku sekarang sudah banyak berbeza dan tak lama lagi perbezaan itu akan lebih berbeza. Sekarang masih lagi tunang orang. Tak lama lagi, insyaAllah kitorang kahwin. Preparations dah almost 70%. Selebihnya tak dapat buat lagi sebab tak amek cuti lagi lah. Tambah-tambah kerja yang kena fokus target dan datelines ni, kena patuh sikit. So kena cari timing yang sesuai lah.

Apa pun, hari ni aku happy sangat. Happy yang buatkan aku nak menulis semula. Happy yang tak mahu aku bazirkan, tinggalkan dan lupakan...

p/s: I love you eventhough I might not say it often, I might not show it well, I might hardly smile, you are always the one I love the most. :D

1 comments:

Anonymous said...

Buy Generic Drugs Here. Order Generic Medication In own Pharmacy. Buy Pills Central.
[url=http://buypillscentral.com/news_en-us.htm]Discount Viagra, Cialis, Levitra, Tamiflu Drugstore No prescription[/url]. rx generic pills. Top quality drugs pharmacy