pregnancy due date

Tuesday, April 7, 2009

2 Days After...

Again, I am grateful. Hari ini saya rasa sgt bersyukur. Bersyukur sbb setelah kemalangan yang menimpa, saya masih berkesempatan bersama orang yang tersayang. Tak ada kata-kata yang dapat gambarkan perasaan. In english, 'only mere words can do'.

Kegembiraan tu rasanya macam, bila orang yang hampir-hampir kita hilang, masih bernyawa dan berada dekat dengan kita. Bila ketakutan kita hilang bila kita dapat hari-hari kita yang sebelum ini. Dia ketawa, dia senyum, dia marah, dia membebel dan segala-galanya. Saya bersyukur saya tidak kehilangan.

Semua tu membuatkan saya rasa betapa saya sayangkan orang tu. Betapa orang tu mendapat tempat yang istimewa dalam diri saya. Mungkin saya tak selalu sebut atau tak pernah sebut. Mungkin saya tidak menunjukkan kesedihan dan ketakutan saya, jauh di sudut hati, cuma tuhan yang tahu. Cuma saya tak mahu risaukan mak ayah saya dan orang lain dengan bersedih. Saya perlu jadi kuat dan tabah sebab saya tahu dugaan hari-hari yang akan datang lebih berat dan besar buat saya dan dia.

Hurmmm... hari ni orang tu ajak gi Mines. Tak plan pun. Tengok jalan jam, terus je melencong gi Mines. Tetiba my M nak mkn sushi king. So saya layankan walaupun tak terasa lapar sgt. And lepas tu we all pergi Reborn buat foot massage.

These are my reason to smile again..





0 comments: