pregnancy due date

Friday, June 19, 2009

Tagging game!

1.siapa name teman hidup anda?
--> Muzri Bin Abu Bakar = my MAB

2.berikan 3 sbb anda pilih dia...
--> 1. dia seorang yg kelakar (kdg2 ada kelakar yg dia buat over dan saya jd marah. tp itulah yg
selalu buat sy rindu kat dia)
2. dia protective sgt ttp tidak mengongkong. saya selesa.
3. org slalu ingat dia tu garang. tp x sume org tau dia penyayang dan manja. semoga sy, anak2 dan keluarga jer yg akan tau :D

3.sebab tertentu anda sayang sangat same dia
-->kami byk habit yg sama secara tak sengaja :) cthnya: lap sudu before makan terutamanya di kedai mkn. x kiralah hotel ke, 5 star restaurant ke.. we do it every time to eat. dan kami juga contra sgt2!

4.senaraikan 3 perkare yg anda buat bile rindu pada dia
--> if ketika itu ialah critical time dia di tempat keje, saya cuma akan baca sms dedulu. saya seorang yg wont call if there is nothing emergency. we never checked up on each other every 5mins. kedua, saya tgk pics! ketiga saya akan terus baring atas katil and ingat2 apa perkara2 comel, yg saya pernah tgk dia buat :D

5.berikan ciri ciri fizikal yang ade pada die
1) badan besar, tinggi
2) lebih putih dari saya. saya mmg gelap ok.
3) hidung mancung.

6.ape yg kamu buat jika ex-couple dia tibe2 contact dia
--> senang je. if nak contact2 as fren, gua xde hal. takkanlah nak contact tiap ari. tp kalo tiap2 ari, ada la x kena tu. nk mengorat blk ke apa kan. tapi kalo lu ada hati lagi sama hubby gua, lu boleh tahan ke jeles tgk gua ngan hubby? sendiri mau ingatlah~

7.apa pendapat kamu dalam memilih pasangan-
--> hihihi bak kata ajai n zatty, kena sherashi. tp pada saya, carilah titik tgh utk toleransi. jgn asik nak jadi giver or taker je. kena rasa jd giver dan juga taker.. n yes plg penting restu org tua. dan make sure cari pasangan yg ikut taste. cthnya if u nak org kaya n kuat berbelanja, jgnlah carik org yg keje biasa2. kesian dia kena kikis nanti. dan lastly, redha dan yakin itu yg terbaik. insyaAllah..

8)sape sasaran tagged ni-
sape2 yg dah tawen tu, anggap je lah diri anda telah ditagged oleh saya secara auto ya!

0 comments: