Wednesday, August 12, 2009

Tagging Game! Mari Kita Tag Dia!

Saya telah ditagged oleh Puan Zatty

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi tag ini.


1. Telah berkahwin dan mempunyai baby (2 fakta ni tapi selit jadi 1 la kayh :D)

2. Dia saaaayyyyaaangggg hubby dia!

3. Dia fotogenic dan fotogedik :P

4. Rayna panggil dia mama.

5. Bila dia senyum untuk ambil gambar, tang senyum dia persis ROSSA!

Nyatakan 5 fakta diri sendiri sebelum memilih penerima tag seterusnya.

1. Sukakan kanak2 dan org tua2 :D sebab saya tidak beratok dan nenek sejak kecil...

2. Saya saaaayyyyaaanngggg hubby saya.

3. Saya lahir tahun 1985.

4. Saya suka berfoto gedik.

5. Suka bangatttt sama warna merah!

Nyatakan 5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima tag seterusnya.

1. Berenang

2. Tengok movie/drama love story.

3. Shopping atau paling tepat suka habiskan duit.

4. Pergi reflexology dan body massage.

5. Baca magazine dan novel.


5 orang penerima tag yang seterusnya.

1. LOE yang rambot lawa!

2. Damiqula yang suka berceloteh!

3. Uncle Lee who is gifted with lots of sense of humor.

4. Emilia yang hot mama!

5. Kak Eynda yang berkulit cantik!

5 comments:

eynda said...

TQ....nanti akak buat yer...macam dah pernah buat tapi akak boleh buat lagi hihi...

Lady of Leisure said...

tq sery.. nanti i buat..
:)
bestnya, dah lama tak kene tag..

Zezzatty said...

hahahaha.mmg fotogedixxx sgt.

tp sb;m jd mak org la.skang dh jd mak org mcm segan sikit :-P

Emilia said...

owh! kena sudah...nnti akak buat ye...
eh fakta kite seakan2 sama lah...kecuali no. 3...huhu....

damiqula said...

ske warne merah ngape tak buat wedding kaler merah?cun gak tu hehe